وب سایت خود را برای بهترین نتایج بهینه کنید

وقتی صحبت از ایجاد یک وب سایت با همه زنگ ها و سوت های مورد علاقه مردم می شود، می توانید جاه طلب ترین فرد روی کره زمین باشید، اما اگر بازدیدکنندگان شما نتوانند سایت شما را هنگام جستجوی عبارات خاص پیدا کنند، تلاش شما به هدر خواهد رفت. . این نکات را بخوانید و از تلاش خود نهایت استفاده را ببرید. به منظور به حداکثر رساندن رتبه موتور جستجوی خود، مطمئن شوید که به سایت های مرتبط و مفید در سایت خود لینک دهید. انتخاب لینک های با کیفیت و مناسب در اینجا کلیدی است. اگر این کار را انجام دهید، نه تنها منبع خوبی برای سایت شما خواهد بود، بلکه شانس پیوند دادن افراد به شما را نیز افزایش می دهد.

 

یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای بهینه‌سازی حضور خود در نتایج موتورهای جستجو، ثبت نام در پروژه Open Directory یا «DMOZ» است. هنگامی که ثبت نام می کنید، شانس بیشتری برای نمایش نتایج کاربران دارید، زیرا وب سایت هایی مانند Google و AOL از DMOZ برای تقویت پایگاه داده خود استفاده می کنند. برای اطمینان از اینکه بازدیدکنندگان می خواهند به سایت شما بازگردند، فقط با بازرگانان معتبر کار کنید. حتی اگر یک تاجر نرخ کمیسیون زیادی را ارائه دهد، اگر بازدیدکنندگان سایت شما را کلاهبرداری کند، در درازمدت ضرر خواهید کرد. کار با بازرگانان معتبر به سایت شما شهرت خوبی می بخشد و مردم را تشویق می کند که به نظر شما اعتماد کنند.

 

برای اینکه موتورهای جستجو سایت شما را نادیده نگیرند، فقط از محتوای اصلی استفاده کنید. کپی و چسباندن توضیحات محصول از سایت تاجر شما ممکن است در وقت شما صرفه جویی کند، اما رتبه صفحه سایت شما را نیز کاهش می دهد. برای اطمینان از اینکه رتبه صفحه شما بالا باقی می ماند، برای نوشتن محتوای خود وقت بگذارید. اگر وقت نوشتن ندارید، یک کپی رایتر استخدام کنید تا محتوای اصلی برای شما ایجاد کند. هرچه پیمایش سایت شما آسان تر باشد، ایجاد مخاطب آسان تر خواهد بود و در نتیجه شانس شما برای رتبه بالاتر در نتایج موتورهای جستجو بیشتر خواهد بود. یک وب سایت تمیز و منسجم داشته باشید و به جای استفاده از تصاویر یا منوهای کشویی از اضافات ساده مانند پیوندهای متنی استفاده کنید.

هنگام انتخاب کلمات کلیدی خوب برای وب سایت خود، باید به دنبال کلمات کلیدی باشید که خریدار از آنها استفاده می کند. از نام های محصول یا برند یا کلمه کلیدی مرتبط با یک مشکل یا راه حل استفاده کنید، به عنوان مثال جملاتی که با «چگونه» شروع می شوند. شما به راحتی می توانید ردیابی کنید که کدام کلمات کلیدی افراد را به وب سایت شما هدایت می کند و کلمات کلیدی مشابه ایجاد کنید. اجازه ندهید URLهای وب سایت شما به این شکل باشد: http://exampledomain.com/?session_id=37. این URL ها از شناسه جلسه یا آدرس دهی پویا می آیند. در حالی که چنین سیستم هایی می توانند به شما در سازماندهی وب سایت های پیچیده کمک کنند، توجه داشته باشید که URL هایی که تولید می کنند چیزی در مورد صفحاتی که به آنها ارجاع می دهند نمی گویند. URL های دائمی و توصیفی مکان دیگری هستند که می توانید کلمات کلیدی را برای موتورهای جستجو در هنگام فهرست کردن سایت شما درج کنید.

 

از تگ های هدر برای افزایش رتبه موتور جستجو استفاده نکنید. از تگ H1 فقط یک بار در صفحه خود، نزدیک به بالا استفاده کنید. سپس از تگ H2 چند بار، حداکثر 2-3 استفاده کنید. در نهایت، از تگ H3 برای کم اهمیت ترین عنوان های صفحه استفاده کنید. تا زمانی که به این قوانین پایبند هستید، با خیال راحت عناوین خود را با عبارات غنی از کلمات کلیدی پر کنید! اگر می خواهید در سئو سایت موفق باشید، باید مطمئن شوید که کلمات کلیدی خود را با بالاترین کیفیت در دامنه، پوشه ها و نام صفحات خود قرار داده اید. این به شما در جذب ترافیک بیشتر کمک می کند. برای نمونه‌هایی که شامل نام‌های دامنه کلیدی عالی هستند، ماشین‌های دست دوم یا میمون‌های فروش را بررسی کنید.

 

همانطور که سایت خود را بهینه می کنید، به یاد داشته باشید که رقبای واقعی کسب و کار شما و رقبای نتایج موتور جستجو لزوماً شرکت های مشابهی نیستند. با شروع تولید محتوای سایت خود، این کلمات کلیدی خاص شما را تعیین می کند. اگر بیمه عمر می فروشید، کلمه کلیدی شما باید شامل هر دو کلمه “زندگی” و “بیمه” باشد. یک نکته مفید برای بهینه سازی موتور جستجو این است که توضیحات متا منحصر به فرد برای تمام صفحات سایت خود داشته باشید. علاوه بر این، شما باید عبارتی همراه با یک فراخوان برای اقدام داشته باشید، زیرا این موضوع در بسیاری از موتورهای جستجوی مختلف تحت عنوان دیده می شود. این استراتژی ها افراد بیشتری را به سایت شما جذب می کند.

 

بسیاری از اعضای جامعه سئو با انتخاب استفاده از یک مدل برش کوکی که از بقیه متمایز نیست، از انتشار مطبوعات بیشترین استفاده را نمی‌کنند. یک بیانیه مطبوعاتی آنلاین با طراحی خوب، جالب و بسیار متمایز می‌تواند افزایش زیادی در ترافیک سایت و فرکانس و یکپارچگی پیوند ایجاد کند. دیگر به رتبه صفحه نگاه نکنید! به منظور بهینه سازی موتور جستجوی خود، نمی توانید با اعداد وسواس داشته باشید. رتبه صفحه تنها بخش کوچکی از الگوریتم کلی است و لزوماً نشان دهنده تعداد بازدیدهای واقعی سایت شما نیست. سایتی با رتبه پایین صفحه می تواند به راحتی از سایت دیگر پیشی بگیرد.

 

خزنده ها یا عنکبوت ها در مورد بهینه سازی موتورهای جستجو بسیار مهم هستند، اما سعی نکنید سیستم را فریب دهید و خزنده ها را مجبور کنید تا سایت شما را پیدا کنند. بگذارید به طور طبیعی از طریق صفحات سایت پیدا شود. اگر روی ناوبری و پیوندهای جهانی خوب تمرکز کنید، به طور کلی سایتی بسیار بهتر و آسان تر برای یافتن خواهید داشت. به جای سایتی که به وضوح سعی در کسب رتبه بندی صفحات دارد. شما واقعاً باید برای طراحی یک وب سایت عالی وقت بگذارید. وقتی فکر می کنید که سایت خود را تکمیل کرده اید، عقب بنشینید و واقعاً خوب نگاه کنید تا ببینید آیا فکر می کنید می تواند با ده سایت برتر در سراسر جهان در مورد این موضوع رقابت کند یا خیر. اگر نه، تغییراتی ایجاد کنید تا مطمئن شوید که می تواند رقابت کند.

 

خزنده ها یا عنکبوت ها در مورد بهینه سازی موتورهای جستجو بسیار مهم هستند، اما سعی نکنید سیستم را فریب دهید و خزنده ها را مجبور کنید تا سایت شما را پیدا کنند. بگذارید به طور طبیعی از طریق صفحات سایت پیدا شود. اگر روی ناوبری و پیوندهای جهانی خوب تمرکز کنید، به طور کلی سایتی بسیار بهتر و آسان تر برای یافتن خواهید داشت. به جای سایتی که به وضوح سعی در کسب رتبه بندی صفحات دارد. شما واقعاً باید برای طراحی یک وب سایت عالی وقت بگذارید. وقتی فکر می کنید که سایت خود را تکمیل کرده اید، عقب بنشینید و واقعاً خوب نگاه کنید تا ببینید آیا فکر می کنید می تواند با ده سایت برتر در سراسر جهان در مورد این موضوع رقابت کند یا خیر. اگر نه، تغییراتی ایجاد کنید تا مطمئن شوید که می تواند رقابت کند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.