چگونه سئو وب سایت کسب و کار خود را ساده و مسلط کنیم

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چه چیزی باعث می شود هنگام جستجوی آنلاین برخی از صفحات وب قبل از سایرین ظاهر شوند؟ پاسخ به بهینه سازی موتور جستجو مربوط می شود. کسب‌وکارهای زیادی وجود دارند که خدمات بهینه‌سازی موتور جستجو را برای شما انجام می‌دهند، اما امیدواریم این مقاله نکات کافی برای شروع کار خود را در اختیار شما قرار دهد. اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما دارای اعتبار است. بهینه سازی موتور جستجو تنها زمانی می تواند موفق باشد که مشتریان و/یا مخاطبان به برند شما اعتماد داشته باشند. یک نام دامنه اختصاصی و آسان برای به خاطر سپردن اولین گام عالی در ساخت برندی است که افراد می توانند مدت ها پس از اتمام بررسی وب سایت شما به خاطر بسپارند.

 

اگر در حال تلاش برای یافتن چیزی در اینترنت هستید، مطمئن شوید که عبارات مستقیم را در نقل قول قرار داده اید. این کار نتایج شما را فیلتر می کند تا عبارتی که جستجو کرده اید در هر یک از نتایج جستجو باشد. این می تواند روند جستجوی شما را ساده کند و به شما کمک کند تا خواسته های خود را سریعتر دریافت کنید. برای سئو سایت خود برای موتورهای جستجو، همیشه از یک آدرس پروتکل اینترنتی منحصر به فرد استفاده کنید. هنگامی که وب سایت شما یک آدرس IP را با وب سایت دیگری به اشتراک می گذارد، اگر آن وب سایت دیگر شرایط و ضوابط موتور جستجو را زیر پا بگذارد و از نتایج جستجو جدا شود، تمام صفحات وب سایت شما نیز از فهرست خارج می شوند. صبر یک فضیلت در بهینه سازی موتورهای جستجو است. هیچ لذتی فوری از کار خود نخواهید دید. ممکن است چندین ماه طول بکشد تا بتوانید نتیجه کارتان را ببینید. هر چه در کسب و کار جدیدتر باشید، مدت زمان طولانی تری برای دستیابی به کارها خواهید داشت.

اصول اولیه را بیاموزید. بهینه سازی موتورهای جستجو ممکن است شامل تعاریف دلهره آور باشد و به نظر بسیار وقت گیر باشد، اما به آن ادامه دهید. هنگامی که چند ترفند تجارت را یاد بگیرید، کمتر مورد ترس سایر عوامل دخیل قرار خواهید گرفت. تجهیز خود به دانش وظایف می تواند شما را بالاتر از دیگرانی قرار دهد که هنوز اصول اولیه را یاد نگرفته اند. تقریباً هر صفحه وب مدرن به کدنویسی قالب مانند CSS متکی است. برای بهینه سازی اثر یک صفحه در رتبه بندی موتورهای جستجو، وب مسترهای خوب کدنویسی CSS را در صفحه ای جدا از محتوای خود نگه می دارند. این نه تنها به چندین صفحه اجازه می‌دهد تا به یک فایل CSS ارجاع دهند، بلکه موتورهای جستجو در صورتی که صفحات محتوا شامل اطلاعات CSS نباشند، سریع‌تر فهرست‌بندی می‌کنند.

 

لینک ها در روند افزایش ظاهر سایت شما در موتورهای جستجوی برجسته از «کلمات کلیدی» خاص اهمیت بیشتری دارند. اگرچه این کلمات کلیدی ممکن است الگوریتم‌های جستجوی خاصی را برآورده کنند، موتورهای جستجوی اصلی الگوریتم‌های خود را به قدری تغییر می‌دهند که نمی‌توانید روی آنها حساب کنید. در عوض، مطمئن شوید که سایت شما به سایر سایت ها، وبلاگ ها و غیره مرتبط است. برای بهبود صفحه وب خود، از چند نفر بخواهید که کیفیت سایت شما و مواردی را که باید پس از راه اندازی شما بهبود یابد، تجزیه و تحلیل کنند. اگرچه ممکن است ظاهر و ظاهر سایت خود را دوست داشته باشید، اما سعی می کنید مشتریان بالقوه را جذب کنید. بنابراین، نظرسنجی از طیف وسیعی از شخصیت ها ضروری است.

برای اینکه صفحات بیشتری را در رتبه بندی جستجو قرار دهید، محتوای سایت خود را کپی نکنید. این مورد توسط موتورهای جستجو اسپم محسوب می شود و می تواند شما را ممنوع کند. به ساخت محتوای منحصر به فرد برای کلمات کلیدی خود در صفحات مختلف ادامه دهید تا سایت خود را بیشتر به فهرست موتورهای جستجو اضافه کنید. هنگام راه اندازی سایت خود، داشتن دانش خوبی از بهینه سازی موتورهای جستجو بسیار مهم است. شما باید بدانید چه کلمات کلیدی را انتخاب کنید و عنکبوت ها به دنبال چه هستند. ممکن است در طول راه اندازی اولیه سایت به یک متخصص نیاز داشته باشید تا بیشترین موفقیت ممکن را مشاهده کنید.

 

از استفاده از متا تگ هایی که به سایت شما اشاره می کنند که واقعاً مرتبط نیستند خودداری کنید. این برای کسب و کار بسیار بد است و باعث می شود کاربران با دید بدی به شما نگاه کنند. نکته منفی دیگر این واقعیت است که انجام این کار ممکن است شما را با گوگل دچار مشکل کند. نتایج موتورهای جستجو مستقیماً به کلمات کلیدی در وب سایت شما مرتبط است، اما دانستن اینکه کلمات کلیدی را کجا قرار دهید برای بهینه سازی سئوی شما بسیار مهم است. علاوه بر قرار دادن آنها در محتوای خود، باید از آنها در عنوان صفحه، عنوان تصاویر، URL ها و مهمتر از همه، تگ عنوان و هدر صفحه خود استفاده کنید.

 

هنگامی که روی بهینه سازی موتور جستجو کار می کنید، مطمئن شوید که عنوان و عنوان تصاویری که در وب سایت خود استفاده می کنید با بیشترین تعداد کلمات کلیدی مرتبط پر شده باشد. موتورهای جستجو متن را در تصاویر انتخاب نمی‌کنند، فقط کلمات اطراف تصاویر را انتخاب می‌کنند، بنابراین بسیار مهم است که بیشترین استفاده ممکن را از نام فایل‌ها و برچسب‌های تصویر خود ببرید. یک نکته عالی برای بهینه سازی موتور جستجو این است که روی حدود 5 تا 20 کلمه کلیدی اصلی که مرتبط هستند تمرکز کنید. شما می خواهید روی این کلمات کلیدی تمرکز کنید تا بتوانید رتبه بهتری برای این عبارات جستجو کنید. شما باید بفهمید که کدام کلمات کلیدی بیشترین بازدیدکنندگان را به سایت شما می آورند.

 

برای افزایش ترافیک سایت خود با استفاده از موتورهای جستجو، باید مطمئن شوید که به روشی هوشمندانه به خودتان لینک داده اید. هنگام پیوند بین صفحات باید اطمینان حاصل کنید که از کلمات یا عبارات کلیدی خاصی استفاده می کنید. به عنوان مثال، شما باید از “تماس با ماشین های دست دوم” به جای “تماس” استفاده کنید، زیرا بیشتر مشخص است. هر زمان که مطلب جدیدی در رابطه با سایت خود دارید، باید به ارسال بیانیه های مطبوعاتی به صورت محلی و/یا ملی فکر کنید. اگر این کار را می کنید، ایده خوبی است که انتشارات مطبوعاتی خود را به عنوان ابزاری برای بهبود استراتژی بهینه سازی موتور جستجوی خود به اشتراک بگذارید. انجام آن آسان است و هزینه ای ندارد!

اگر تصویر را به عنوان پیوند در نوارهای پیمایش خود دارید، باید نسخه متنی آن پیوندها را نیز اضافه کنید. این به این دلیل است که ربات های موتور جستجو ابتدا پیوندهای متنی را به جای پیوندهای تصویری دنبال می کنند. علاوه بر این، آنها به هیچ پیوند دیگری در آن صفحه نمی روند. بنابراین داشتن لینک های متنی در ابتدا در صفحه راه خوبی برای افزایش سئو است. بهینه سازی موتور جستجو بخش مهمی از استراتژی بازاریابی اینترنتی شما است. چند بار در جستجوی خود به نتیجه سی ام یا چهلم نگاه کرده اید؟ آیا انتظار دارید که یک مشتری بالقوه برای یافتن کسب و کار شما نتایج را دنبال کند؟ با استفاده از نکات این مقاله، می توانید به بهبود بهینه سازی موتور جستجو کمک کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.