کشف کنید که برای جذب بازدیدکنندگان بیشتر به سایت خود چه کاری می توانید انجام دهید.

بهینه سازی موتورهای جستجو بخش مهمی از استراتژی آنلاین یک شرکت است. اگر شرکت شما در تلاش است تا وب سایت خود را بهبود بخشد و رتبه خود را در موتورهای جستجو افزایش دهد، باید وب سایت خود را بهینه کنید. توصیه های زیر را برای راه های افزایش ترافیک و محبوبیت وب سایت خود در موتورهای جستجو بخوانید. هنگامی که سعی می کنید رتبه بندی سئو سایت خود را افزایش دهید، تراکم کلمات کلیدی خود را در ابتدای صفحه خود متمرکز کنید. موتورهای جستجو برای کلمات کلیدی که در ابتدا در سند ظاهر می شوند، وزن بیشتری قائل می شوند. با این حال، هنگام استفاده از این تکنیک، از نحوه نمایش سایت شما در موتور جستجو آگاه باشید – ممکن است پاراگراف اول متن همیشه در بالای منبع صفحه نباشد.
برای بهینه سازی موتورهای جستجو، از استفاده زیاد از فلش خودداری کنید یا در صورت امکان به طور کامل از آن اجتناب کنید. همین امر در مورد فریم ها و استفاده از چیزهایی مانند AJAX نیز صدق می کند. این به این دلیل است که صفحات یا عناصر مختلف در فلش یا تنظیمات مشابه، به جای داشتن پیوندهای متفاوت، پیوند یکسانی را به اشتراک خواهند گذاشت. این امر پیدا کردن را برای موتورهای جستجو دشوارتر می کند.
قبل از شروع فرآیند بهینه سازی موتور جستجو، در مورد کلمات کلیدی خود تحقیق کنید. شما باید بدانید که کدام کلمات کلیدی بیشتر بازدیدکنندگان را به سایت شما می آورند و کدام کلمات کلیدی بیشتر برای محصولاتی که می فروشید استفاده می شود. بهینه سازی وب سایت برای اصطلاحی که کاربران وب هرگز آن را جستجو نمی کنند، فایده ای ندارد. از بیشترین کلمات کلیدی جستجو شده در تگ عنوان HTML خود استفاده کنید. موتورهای جستجو قرارگیری کلمات کلیدی را می سنجند و بیشترین وزن را به آنهایی که در عنوان قرار دارند داده می شود. قرار دادن مهم ترین کلمات به درستی در عنوان، شما را به بالای یک عبارت جستجو می رساند و کاربران را به سایت خود هدایت می کند. رنگ های وب سایت خود را هوشمندانه انتخاب کنید. رنگ های مختلف افراد را در حالات مختلف قرار می دهد. بنابراین اگر رنگ وب سایت شما با نام تجاری شما تمجید نمی کند، ممکن است در ذهن بیننده خود ناهماهنگی ایجاد کنید. به عنوان مثال، برندی که لوسیون برنزه کننده را می فروشد، هوشمندانه است که پس زمینه سنگین و تیره را انتخاب نکند. رنگ روشن تر، هماهنگ تر با فضای باز، این مشتریان را در چارچوب ذهنی بهتری قرار می دهد.
چند سایت اصلی مبتنی بر وب برای راه اندازی یک وب سایت جدید به نام Schema.org ترکیب شده اند تا به بهینه سازی موتورهای جستجو کمک کنند. سایت واژگان رایج را فهرست می کند. این سایت به مدیران وب‌سایت‌ها و توسعه‌دهندگان اصطلاحات سئو را نشان می‌دهد و به آنها آموزش می‌دهد که چگونه رتبه خود را با موتورهای جستجو بهبود بخشند. هدف این سایت این است که منبعی برای توسعه دهندگان سایت باشد. عکس‌هایی با کیفیت بالا از محصولات ارائه دهید و یک سیستم بزرگ‌نمایی آسان برای استفاده را در نظر بگیرید تا مشتریان بتوانند ایده خوبی از جزئیات پیدا کنند. مطمئن شوید که رنگ ها دقیق هستند و هیچ قسمتی با انعکاس پوشیده نمی شود. سعی کنید از اقلام از چندین زاویه عکاسی کنید و یا جذاب ترین نتیجه را انتخاب کنید یا به مشتریان اجازه دهید هر نسخه را به نوبت مشاهده کنند.
برای افزایش سئوی خود یک چرخ پیوند ایجاد کنید. چرخه پیوند شامل نوشتن 10 مقاله در مورد کلمات کلیدی است که می خواهید با پیوندهای خود مرتبط کنید. در هر مقاله، پیوندی به وب سایت خود و پیوندی به یکی از مقالات دیگر قرار دهید. سپس هر یک از آن مقالات را به فهرست مقالات متفاوتی ارسال می کنید. به این ترتیب، هر مقاله و هر دایرکتوری مقاله مستقیماً به وب سایت شما و همچنین به یکدیگر پیوند می یابد. هنگام ایجاد بک لینک برای وب سایت خود به منظور افزایش رتبه وب سایت خود در موتور جستجو، به یاد داشته باشید که چه عواملی ارزش یک لینک را تعیین می کند. یک بک لینک با کیفیت به انکر تکست در لینک، رتبه صفحه لینک دهنده به وب سایت شما، عنوان صفحه لینک دهنده به وب سایت شما، شهرت و کیفیت وب سایتی که به وب سایت شما پیوند می دهد و روشی که برای ایجاد لینک استفاده می شود بستگی دارد. بک لینک
هنگامی که کلمات کلیدی خود را انتخاب کردید و صفحات شما آماده کار شدند، در فهرست بهترین دایرکتوری ها قرار بگیرید. فهرست شدن در دایرکتوری ها رایگان است و موتورهای جستجوی اصلی از آنها برای ساخت دایرکتوری های خود استفاده می کنند. اعتقاد بر این است که اگر در فهرست بهترین دایرکتوری ها قرار بگیرید، در موتورهای جستجو رتبه بالایی خواهید داشت. یک سری پاسخگوی خودکار ایمیل برای مشتریانی که در لیست پستی شما ثبت نام می کنند ایجاد کنید. یک نکته در روز یا یک سری مقالات مرتبط ارائه دهید و از آنها بخواهید که مدت زمان مشخصی را طی کنند. برای کمک به تبدیل مشتریان بالقوه به مشتریان پولی، هم محتوا و هم یک پیشنهاد فروش را در ایمیل های خود بگنجانید.
موتورهای جستجو مانند گوگل همیشه جستجوها را به معنای واقعی کلمه تفسیر نمی کنند. درجه خاصی از عرض جغرافیایی در موتور جستجو تعبیه شده است که به آن اجازه می دهد تفاوت های ظریف را تشخیص دهد. به عنوان مثال، استفاده از بیش از سه کلمه در آن عرض جغرافیایی بازی می کند و به موتور جستجو اجازه می دهد مجموعه بهتری از نتایج را ارائه دهد. بهینه سازی موتورهای جستجو این را در نظر می گیرد. مطمئن شوید که کلمات کلیدی عالی و منحصر به فردی دارید که افراد را به صفحه شما هدایت می کند. آنها باید بسیار دقیق و توصیفی باشند. به این ترتیب وقتی افراد دقیقاً آنچه را که به دنبال آن هستند تایپ می کنند، سایت شما آنها را راضی می کند و توقف و خرید سریع را برای آنها فراهم می کند. هنگام تنظیم تلاش‌های بهینه‌سازی موتور جستجو، قدرت متا تگ‌های کلیدواژه را بیش از حد برآورد نکنید. متا تگ ها قبلاً در بالا بردن رتبه موتور جستجوی شما بسیار مهم بودند، اما بیشتر موتورهای جستجوی امروزی دیگر از آنها استفاده نمی کنند. با این حال – توضیحاتی که متا تگ ها استفاده می کنند – بسیار مهمتر است زیرا در زیر لینک سایت شما در نتایج موتور جستجو نشان داده می شود و بازدیدکنندگان را به سایت شما می کشاند. همانطور که قبلا ذکر شد، هر شرکتی که تجارت خود را جدی می گیرد، از استراتژی های سئو به عنوان بخشی از برنامه بازاریابی اینترنتی خود استفاده می کند. پیروی از توصیه‌های این بخش رتبه شما را بهبود می‌بخشد، ترافیک بیشتری به ارمغان می‌آورد و به شما کمک می‌کند سریع‌تر به موفقیت برسید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.