اصلاح نواقص طرح رتبه بندی معلمان روز جدید

محمد خلیل عسکری امروز 3 مهرماه در بازدید ضربتی از مدارس دکتر حسابی ناحیه 2 و نرجس ناحیه 4 شیراز با اشاره به آخرین وضعیت رتبه بندی معلمان در منطقه گفت: در ارزیابی انجام شده بحث، روند اصلاح نواقص هنوز ادامه دارد.

وی با بیان اینکه از 62 هزار معلم فارس رتبه بندی 58 هزار نفر اعمال شد، افزود: پس از اعتراض برخی معلمان به رتبه بندی خود، روند برخورد با اعتراضات ادامه دارد و به زودی به پایان می رسد.

مدیر کل آموزش و پرورش فارس از آغاز طرح دوشنبه های مدارس متمرکز در این منطقه خبر داد و گفت: این طرح به منظور رفع دقیق و نزدیکتر نیازهای معلمان، دانش آموزان و معلمان این منطقه در حال اجراست.

عسگری تصریح کرد: دوشنبه به بازدید مدیران و معاونان آموزش و پرورش از مدارس مناطق در قالب دوشنبه های مدارس اختصاص دارد. در این روز روسا و معاونان آموزش و پرورش در مدارس حضور دارند و با معلمان، مدیران و دانش آموزان مدارس گفتگوی مستقیم دارند و تلاش می شود از نظر آنان در تصمیم گیری ها استفاده شود.

وی با اشاره به سفر اخیر رئیس جمهور و هیئت دولت به منطقه فارس گفت: وزیر آموزش و پرورش در این سفر صلابت شیراز و فارس را منحصر به فرد دانست و چهار رویداد بین المللی و ملی برای تقدیر از درخشش برگزار شد. زبان آموزان فارسی در رشته های مختلف.

عسگری افزود: وی شیراز را دروازه ایران و جهان قرار داد و جشنواره های ادبی، مسابقات ورزشی فوتبال و فوتسال برای دانشجویان آسیایی و جشنواره هنرپیشه های دانشجویی برگزار کرد. استان فارس.

مدیر کل آموزش و پرورش فارس همچنین به طراحی متمرکز مسجد این اداره کل اشاره کرد و گفت: تخریب و بازسازی سرویس های بهداشتی، ایجاد سایه، تعمیر و تقویت سیستم گرمایشی و سرمایشی و رفع مشکلات مشکل برق مدرسه از جمله کارهایی است که در طرح مسجد مرکزی با مشارکت اداره کل آموزش و پرورش گنجانده شده و مدیریت کل تعمیر، بهسازی و تجهیز مدارس منطقه انجام می شود.

Adrienne Daniel

قهوه‌کار بسیار جذاب. دانشجو. محقق سفر. بت نوجوان آینده.

تماس با ما