تکذیب خبر دستگیری قاتل داریوش مهرژوی و همسرش در روز جدید

در پی انتشار برخی شایعات مبنی بر دستگیری عامل یا عاملان قتل داریوش مهرجویی و همسرش وحیدی محمدی فر، ستاد خبری پلیس در اطلاعیه ای به ایسنا اعلام کرد: و همسرش دروغگو است و انتظار می رود که رسانه های گروهی موثق بر اساس اخبار صحیح و از طریق دفتر مطبوعاتی پلیس آگاهی را اعلام می کنند و از گمانه زنی های بی اساس خودداری می کنند.

در ادامه این اطلاعیه تاکید شده است که کارآگاهان برای رسیدن به نتیجه نهایی به زمان و دقت نیاز دارند. گفته می شود: تا کنون دو مظنون دیگر با اظهارات افراد دستگیر شده قبلی شناسایی و تعداد دستگیرشدگان به 9 نفر رسیده است.

بر اساس اعلام دفتر سردار منتظرالمهدی، سخنگوی فراجا، «تدابیر فنی و تخصصی بازپرسان پلیس آگاهی برای افشای پرونده قتل داریوش مهرجویی و همسرش ادامه دارد».

داریوش مهرجویی و همسرش وحیدا محمدی فر شب گذشته در آپارتمان خود در کرج توسط افراد ناشناس کشته شدند. مرحوم مهرجویی در سال 1318 به دنیا آمد و آثاری چون «گاو»، «آقای خالی»، «پستچی»، «دیر مینو»، «هامون»، «بانو»، «لیلا»، «سارا»، «زوج» را خلق کرد. ، «درخت»، گلابی، «اجاره نشین ها»، «مهمان مادر»، «نارانچپوش»، «سنتوری»، «آسمانی محبوب»، «آرخ» و «لامینور» از جمله کارگردانانی بودند که سبک سینمای ایران را دارند.

مرحوم مهرجویی برای آثارش ده ها جایزه ملی و بین المللی کسب کرد و بسیاری او را مروج «موج نو» در سینمای ایران می دانند.

وحیده محمدی فر نیز متولد 1347 بود و در زمینه فیلمنامه نویسی، بازیگری، طراحی لباس و … فعالیت داشت.

پس از کشته شدن کارگردان برجسته کشورمان و همسرش، علاوه بر جمع کثیری از مسئولان فرهنگی و هنری، بازیگران و سینماگران کشورمان، مسئولان سیاسی نیز با ابراز تأسف خواستار رسیدگی فوری به این پرونده شدند. .

زمان تشییع پیکر داریوش مهرجویی و وحیدا محمدی فر، سخنگوی سینای خان اعلام کرد که مراسم تشییع پیکر داریوش مهرجویی و همسرش وحیده محمدی فر روز چهارشنبه 5 مهرماه برگزار می شود. این مراسم از ساعت 10 در محله رودکی تالار وحدت با سخنرانی هنرمندان برگزار می شود و سپس پیکر داریوش مهرجویی و همسرش تا قطعه هنرمندان «بهشتی زهرو» بدرقه می شود.

Erica Ferrell

نینجا موسیقی غرور آفرین. حل کننده مشکل متخصص حرفه ای سفر. دردسر ساز. ارتباط گر مشتاق

تماس با ما