داشنومی دروش پس از عکس یادگاری دخترش با رونالدو!


آفتاب نیوز :

پرسپولیس در اولین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا مقابل نصر عربستان با ترس از خروج 2-0 از زمین بازی انتقادی به نمایش گذاشت. اما همه چیز به میدان سبز برگشته است و پرسپولیس قبل از ورود به زمین بازی را به حریف عربستانی باخت. در همان جایی که مدیران باشگاه «زوکزده» که از حضور رونالدو خوشحال بودند، به همراه «اعضای خانواده» به سمت فرودگاه امام خمینی (ره) «دویدند» تا عکس ستاره پرتغالی را از دست ندهند.

کریستیانو رونالدو بدون شک یکی از بازیکنان بزرگ تاریخ فوتبال جهان است که در 36 ساعت حضورش در ایران عظمت خود را نشان داد. در حالی که تیمش در حال برگزاری یک مسابقه مهم بود، پس از دیدار با هوادار جوانش، با فاطمه حمامی، هوادار معلول پرسپولیس آشنا شد که با پای خود از این بازیکن عکس گرفت. همه این دیدارها بعد از حضور دروش و دخترش در فرودگاه اتفاق افتاد، در واقع این اولین دیدار رونالدو در ایران با سرپرست باشگاه رقیب بود! باور می کنی؟اینقدر آماتور و غیرحرفه ای؟! رونالدو یک فوتبالیست بزرگ و چهره معروف است، چرا سران پرسپولیس به فرودگاه می روند و فرش زیبایی به او می دهند؟ پرسپولیس دقیقاً در اینجا شکست خورد. مدیر باشگاه به جای تشویق اعضای تیمش و برآوردن نیازها و درخواست های آنها، به فرودگاه رفته و فرش ابریشمی به رونالدو هدیه می دهد، اتفاقی بسیار عجیب و عجیب که نشان از شکست و از دست دادن اعتماد به نفس او دارد. در تیمی که رهبری می کنید، نتیجه خودفریبی ترس است و نتیجه ترس شکست است.

اما وقتی دروش از سمت خود به عنوان مدیر شرکت پرسپولیس سوء استفاده می کند و دخترش را به عنوان مترجم به فرودگاه می برد تا در عکس یادگاری با ستاره فوتبال جهان تنها نباشند، واقعیت بدتر می شود. مدیر شرکت واکنش در رابطه با این موضوع گفت: حرص و حسادت تار و پود بسیاری از افراد را فرا گرفته است، مدت ها بود که از فرزندانم در زمان نیاز استفاده می کردم، خوشبختانه ما از آن دسته نیستیم. خانواده هایی که برایشان حقوق تعیین می کردند.همه اعضای خانواده.دختر خودم به عنوان مترجم به من کمک کرد، اولین بار نبود و چندین بار این اتفاق افتاد اما در گذشته دوربین نبود.چون خیلی ها جرات ندارند. برای پرسیدن سوال در مورد فلسطین می خواستم مطمئن شوم و از دخترم خواستم که بیاید و از طرف باشگاه این سوال را از رونالدو بپرسد.رونالدو هم بسیار خوشحال شد و گفت: خوشحالم که از مردم فلسطین دفاع می کنی.

واقعیت عجیبی که بیشتر برای بینندگان و مترجمان توهین آمیز است، یعنی حتی یک نفر در کل کشور نیست که چنین سوالی از رونالدو بپرسد؟ یعنی دروش به مدیر روابط بین الملل باشگاهش که در کنارش حضور داشت اعتماد ندارد؟ چرا دروش دخترش را از فلسطین به فرودگاه می برد و به دیگران توهین می کند؟ چطور می شود که مدیر امور بین الملل باشگاه با بازیکنان و مربیان خارجی مذاکره می کند یا در جلسات و دادگاه های بین المللی شرکت می کند اما وقتی صحبت از رونالدو می شود، دخترش محرم اسرور مخفی است؟ وقتی مدیر باشگاه اعصاب خود را از دست می دهد و غیرحرفه ای رفتار می کند، از دیگران چه انتظاری می توان داشت؟ قبل از اینکه روی سبزه ورزشگاه عضدی باشیم، به خودمان باختیم، خودمان کتک خوردیم.

Yareli Estes

دانش آموخته مواد غذایی هاردکور. حلال مشکل لاعلاج متعصب الکل متخصص توییتر پیشرو پرشور اینترنت.

تماس با ما