اقدام عجیب سروش رفیعی پس از معرفی اوسمار پست بحث‌برانگیز هافبک پرسپولیس +عکس

آیسان اسلامی

آیسان اسلامی: یک الگو برای جوانان ایرانی این رپر نیز خود اهل مازندران بوده و به همین جهت رابطه نزدیک تری با آیسان دارد. اخیرا یکی از دوست های آیسان که خانمی جوان بود برای سفر به هیوستون و دیدن این آقا رفته بود. آیسان تصویری از این خانم منتشر نکرد اما صدای او در استوری های وی شنیده می شد. این آقا مدعی شد که رابطه ای با هم ندارند و تنها دوست می باشند. با این حال برخی افراد گمان کردند که این خانم دوست دختر آیسان می باشد و او نمی خواهد که طرفدارانش از این موضوع مطلع شوند.

آیسان در این دوره از زندگی خود به زندگی سالم روی آورده است و سعی دارد روتین مناسبی داشته باشد. آیسان اسلامی از آن افرادی می باشد که علاقه زیادی به ماشین های لاکچری دارد. وی اکنون صاحب یک بنز Gپلاس تیون شده باراباس، یک لامبورگینی اونتادور نارنجی رنگ، یک رولز رویس ریث و یک شورلت تاهو می باشد. آیسان علاقه زیادی به بنز Gپلاس خود دارد و دلیلش نیز چنین است که این ماشین نخستین بار توسط شاه ایران طراحی و به شرکت بنز ارائه شده است.

یکی دیگر از دلایل مشهور شدن Aisan Eslami لایوهای جنجالی و زیادی است که در اینستاگرام برگزار می کند. علاوه بر این، اکثر لایوهای او در مورد خوانندگان مختلف و حتی نظر دادن در مورد خوانندگی و تمسخر آن ها است. با وجود این که در حال حاضر هم پدر آیسان ثروت و مال زیادی دارد، همچنان در روستای چلندر استان مازندران به زندگی ساده خود ادامه می دهد.

بسیاری از طرفداران این آقا از این جهت او را دوست دارند که صاحب چنین ماشین های گران قیمتی می باشد. بد نیست بدانید آرش درویش و دکتر برایان اعتماد از شریک های این آقا می باشند که آن ها نیز افراد ثروتمند و معروفی می باشند. آیسان معمولا با آرش درویشی استوری منتشر می کند که نشان می دهد این دو با هم به باشگاه و تفریح می روند و رابطه بسیار صمیمی نیز دارند. این بلاگر بر خلاف تمامی آموزش هایی که در رابطه با فعالیت های اینستاگرامی وجود دارد، معمولا هیچ الگوریتمی را رعایت نمی کند. با این حال آیسان معتقد است که زندگی بهتر و خانه ای شیک تر برای خود می خواهد و هدفش در زندگی بیشتر از تمام چیزهایی است که در زندگی خود دارد.

علاقه دیوانه وار او به ورزش بدنسازی خیلی ها را به سمت این ورزش کشانده و سبک زندگی او الگوی بسیاری از جوانان است. هرچند خیلی ها رفتار و صحبت های او را که با فحش و ناسزا همراه است تایید نمی کنند ولی صداقت و خاکی بودن او زبان زد عام و خاص است. ما در این مقاله سعی داریم با بررسی جزئیات و حواشی که این پسر جنجالی دارد شما را با واقعیت ها و حقایق پشت پرده زندگی او آشنا کنیم پس در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

اما هنوز این دو نفر به صورت رسمی در مورد این همکاری صحبتی نکرده اند. یکی دیگر از تکیه کلام های آیسان اسلامی که باعث چالش های مختلفی برای او شده، این است که پسر شاه باشه. به صورتی که برخی از کاربران او در این مورد می گویند که او از نوادگان شاه ایران است و به همین دلیل از این لفظ پسر شاه باش استفاده می کند. در صورتی که چنین ادعا و صحبتی به هیچ وجه صحت ندارد و صرفا یک تکیه کلام ساده است. آیسان اسلامی در سال 2013 میلادی و بدون پدرش تصمیم گرفت که ایران را برای همیشه ترک کند.

آیسان اسلامی در شمال ایران به دنیا آمده و سال های زیادی نیز در نوشهر مازندران زندگی کرده است. وی حدود 4 سال در ترکیه اقامت داشت و بعد از آن برای اولین بار به هیوستون آمریکا مهاجرت می کند. آیسان اکنون نیز در این کشور سکونت دارد و زندگی خوبی در آن جا برای خود ساخته است. افشین پیروانی مدیر تیم فوتبال پرسپولیس که در تعطیلات نیم‌فصل مسابقات لیگ برتر به مرخصی رفته بود، امروز به تیم ملحق شد. به نظر می‌رسد سرپرست پرسپولیس و آیسان اسلامی در یک رستوران لاکچری آمریکایی دیدار داشته‌اند.

سوالات متداول در مورد آیسان اسلامی

علی رغم آن که آیسان از یک محیط عاطفی و گرم خانوادگی به دور بود اما او به دلیل ارث و میراثی که به آن ها رسیده بود وضعیت مالی بسیار خوبی داشتند. آیسان در این رابطه می گوید که در مدرسه ای که درس می خواندم دانش آموزان با سن و سال مختلف و حتی با سن بالا هم مشغول درس خواندن بودند. در واقع رفتارهای ضد و نقیض این سلبریتی باعث جذب بیشتر افراد به او شده است.

قدیر پدر آیسان اسلامی هم چنان در زادگاه خود روستای چلندر ساکن می باشد. آیسان در این خصوص می گوید که پدر من به این روستا وابسته می باشد و نمی تواند دور از آن جا باشد. طبق صحبت های ین بلاگر پدرش تصمیم به مهاجرت ندارد و تنها گاهی برای سفر به دیدن او می رود. آیسان مدعی می باشد که بارها از او خواسته که به آمریکا مهاجرت کند اما پدرش همیشه مخالف این موضوع بوده است. او اظهار کرده حداقل مبلغ مورد نیاز برای سرمایه‌ گذاری در این طرح، 10 هزار دلار است.

او مصرف مکمل و قرص های ورزشی را به صورت کنترل شده و کم به جوانان توصیه می کند و مخالف عادت دادن بدن به اینگونه مواد است. آیسان اسلامی به طور مکرر در پیج اینستاگرام خود از تمامی افراد، چه در داخل و چه در خارج از ایران دعوت کرده است تا در چلندر هوم که شرکت شخصی او می باشد، سرمایه گذاری کنند. گمان می رود که این سرمایه گذاری در زمینه املاک و مستغلات باشد. او اظهار کرده که برای سرمایه گذاری در این طرح حداقل 10 هزار دلار لازم است. یکی از رپرهای معروف و محبوب ایرانی که در ایران و سراسر دنیا طرفداران زیادی دارد، حسین تهی است. حسین تهی و آیسان با یک دیگر علاوه بر دوستی و صمیمت زیادی که دارند، همکاری مشترک در منتشر کردن یک موزیک نیز داشته اند.

  • به دنبال آن ویدیوها و عکس هایی با عنوان دوست دختر لو رفته آیسان در فضای مجازی منتشر شد.
  • افراد زیادی از طریق این بلاگر جذب پیج حاج آرش شدند و اکنون او را در این فضا حمایت می کنند.
  • هیپ هاپولوژیست زمانی که متوجه حضور آیسان در یکی از لایوهای خود شد به طور اختصاصی و ویژه به او خوش آمد گفت و او را دوست و برادر خود معرفی کرد.
  • وی در این خصوص مدعی است که آن زمان ها با این که تلاش زیادی داشته هیچ وقت نمی دانسته که روزی شرکت خود را در آمریکا تاسیس خواهد کرد.
  • آیسان اسلامی در 26مین روز دی ماه سال 1367 (January 16, 1987)، در روستای چلندر واقع در شهر نوشهر استان مازندران، در خانواده‌ ای از طبقه متوسط، چشم به جهان گشود.

او که فعالیت خود را از انستاگرام شروع کرده بود در ادامه در شبکه های دیگر اجتماعی به خصوص یوتیوب و توییتر نیز شروع به کار کرد. یکی از دلایل اصلی مشهور شدن آیسان اسلامی فعالیت زیاد او به عنوان یک بلاگر در شبکه های اجتماعی بود. به صورتی که از شروع فعالیت او تاکنون عکس ها و فیلم های زیادی از زندگی و ماشین و خانه های لاکچری خود منتشر کرده و می کند. در واقع شرکت آن ها از طریق اینستاگرام بیشتر از قبل شناخته شد تا جایی که اکنون برای کار خود سرمایه گذار نیز می پذیرند. آیسان در رابطه با حاج آرش می گوید که او علاقه زیادی به فضای مجازی ندارد و اگر اصرارهای آیسان نباشد حتی در اینستاگرام هم فعالیت نمی کند. حاج آرش نیز شخصیتی به شدت اکتیو دارد که در تمام طول روز سعی دارد در جهت حرفه و کار خود فعالیت کند.

آیسان اسلامی: یک الگو برای جوانان ایرانی این رپر نیز خود اهل مازندران بوده و به همین جهت رابطه نزدیک تری با آیسان دارد. اخیرا یکی از دوست های آیسان که خانمی جوان بود برای سفر به هیوستون و دیدن این آقا رفته بود. آیسان تصویری از این خانم منتشر نکرد اما صدای او در استوری های وی شنیده می شد. این آقا مدعی شد که رابطه ای با هم ندارند و تنها دوست می باشند. با این حال برخی افراد گمان کردند که این خانم دوست دختر آیسان می باشد و او نمی خواهد که طرفدارانش از این موضوع مطلع شوند.

Sadie Kirk

کارشناس فرهنگ پاپ. موسیقی نینجا. عاشق غذا. نویسنده. دوست حیوانات در همه جا. گورو معمولی بیکن.

تماس با ما