خرید بک لینک دائمی با کیفیت و قوی قیمت و بازدهی عالی

ساخت لینک خارجی برای یک سایت نیز دارای مزایای خاص خود بوده که می‌تواند در رسیدن به نتیجه مطلوب کمک کننده خوبی برای مقصود مورد نظر باشد. لینک سازی به شکل خارجی راهی است که با استفاده از آن یک سایت به دیگر سایت‌ها و مخاطبان دیگر سایت‌ها شناسانده می‌شود. لینک‌های طبیعی همان لینک‌هایی هستند که به شکل طبیعی و با برنامه‌ریزی کامل ساخته می‌شوند.

نظر تمامی مهمانان به سمت شما جلب خواهد شد و همه دوست دارند تا با شما ارتباطی بگیرند و از رابطه شما با این شخص مهم سر در بیاورند. شما با انجام لینک بیلدینگ اصولی می توانید به راحتی رقبای خود را پشت سرگذاشته و در برابر آن ها قد علم کنید. چگونه پیج اینستاگرام سئو کنیم سوالی است که همه فعالان و بازاریابان در دیجیتال مارکتینگ در پی پاسخ آن‌ هستند….

یا اینکه پس از خرید رپورتاژ و تایید متن، گوگل جعلی بودن و پولی بودن لینک شما را تشخیص دهد. یا بدتر از همه؛ با یک انتخاب اشتباه تاثیر فعالیت های شما به کلی از بین برود. تمام حالت‌های بالا موجب اتلاف وقت و اتلاف هزینه‌های شما بر روی وب سایت می‌شود و موارد بالا مهمترین دلیلی است که ثابت می‌کند خرید رپورتاژ، اولین مرحله شما در فرآیند لینک سازی است سفارش بک لینک نه آخرین. اما چرا؟ زیرا گوگل و موتورهای جستجو معتقد هستند چیزی که دیگران دربارۀ سایت شما می‌گویند، مهم‌تر از چیزی است که شما دربارۀ خودتان می‌گویید. به طور کلی، لینک خارجی، لینکی است که به هر دامنه‌ای غیر از دامنۀ اصلی وب‌سایت لینک‌دهنده اشاره می‌کند. هرچقدر این لینک‌های دریافتی باکیفیت‌تر باشند، اعتبار و سئو سایت شما بهبود بیشتری می‌یابد.

همانطور که مشاهده میکنید، علاوه بر بک لینک در این پکیج ها محصولات دیگری مثل شوسیال سیگنال و سوشیال بوکمارک هم دیده میشود. البته شاید تعداد بک لینک ها کمی زیاد به نظر برسد اما خب باز هم نتیجه نهایی تا قبل از خرید مشخص نمیشود. در واقع تا جایی که من متوجه شدم، بکوریتی یک سیستم فروش بک لینک است.

الگوریتم پاندا به دنبال جریمه سایت هایی است که به صورت اسپم لینک سازی می کنند می باشد و به راحتی آن ها را تشخیص می دهد. ما در این دوره به به صورت مفصل درمورد اینکه این الگوریتم چگونه شکاک می شود و به فکر جریمه شما می افتد و حتی علائم جریمه شدن سایت شما توسط گوگل را بررسی و صحبت کرده ایم. و در انتهای دوره درمورد نحوه خروج و فرار از پنالتی یا همان جریمه گوگل صحبت کرده ایم. عیب یابی سئو خارجی به مجموعه فرآیندهایی اطلاق می‌شود که برای پیدا کردن و رفع مشکلات سئو خارجی سایت، انجام می‌شود. در عمل شامل بررسی عواملی مانند لینک‌های ورودی و چگونگی لینک سازی ها می شود.

لینک سازی اصولی به سایت یا برند شما این فرصت را می دهد که در حوزه فعالیتتان به یک مرجع معتبر تبدیل شوید. وقتی شما محتوای با کیفیت و جذاب تولید کنید که برای مخاطب مفید باشد، در حوزه فعالیتتان محبوبیت و اعتبار کسب خواهید کرد. هر چه اعتبار شما بیشتر باشد و رنک بهتری در گوگل بگیرید، افراد بیشتری کسب و کار شما را پیدا می کنند و به شما اعتماد می کنند. پروسه لینک سازی همچنین به شما کمک می کند با دیگر مراجع در حوزه فعالیتتان آشنا شوید و تعامل برقرار کنید، این امر به خودی خود می تواند فرصت های زیادی را برای کسب تجربه، یادگیری و حتی همکاری فراهم کند.

تبادل لینک فرآیندی است که در آن مدیر دو سایت به صورت تعاملی به وب‌ سایت یکدیگر لینک می‌دهند. تعداد بک‌ لینک‌های بیشتر در نهایت رتبه سایت در گوگل را افزایش می‌دهد. البته این روش برخلاف قوانین گوگل است و در صورت شناسایی، افرادی که تبادل لینک انجام داده‌اند، جریمه می‌شوند. در این روش صاحبان وب‌ سایت در ازای پرداخت پول یا خدمات به صاحبان وب سایت‌ها و یا وبلاگ ها، اقدام به خرید لینک از آنان کرده و هزینه آن را به صورت ماهیانه و یا یکجا به صاحب سایت پرداخت می‌کنند. در این روش سایت و یا وبلاگ مقابل که ارزش و اعتبار بیشتری دارد، به سایت شما لینک می‌دهد.

نیاز به خدمات سفارشی؟

تنها بعضی از دامنه‌های مناسب پیدا می‌شوند که امکان لینکسازی قوی و با کیفیت روی آن وجود دارد. تولید محتوای قوی، محتوای معتبر، استفاده از رپورتاژ آگهی، بررسی رقبا، ایجاد وبلاگ، استفاده از فروم، استفاده از کتاب الکترونیک و استفاده از شبکه‌های اجتماعی. اما تشخیص این شرایط نیاز به آنالیز بک لینک دارد و اغلب هم به درد وب سایت های قدیمی میخورد که قبلا بک لینک زیادی ساخته باشند. با این توصیفات، پیشنهاد میکنم بدون پیشنهاد یک سئوکار به هیچ عنوان سراغ بک لینک های موقتی نروید. علاوه بر این، بهتر است رپورتاژها را زمانی بخرید که صفحاتی از سایت تان در صفحه 1 یا 2 گوگل گیر کرده و میخواهید رتبه شان را چند پله افزایش بدهید.

  • کاربران نیز همواره رفتار خوبی نسبت به این لینک ها دارند هم چنین موتورهای جستجو آن ها را دوست دارند و در نهایت باعث بهبود سئو می شود و یک معامله برد برد محسوب می شود.
  • به این ترتیب مخاطبان یک سایت از یک عده به چندین و چند قشر مختلف افزایش می‌یابد.
  • با خرید بک لینک‌های مرتبط و با کیفیت، می‌توانید به افزایش ترافیک سایت خود بپردازید و در نتیجه، رتبه سایت خود را در صفحات نتایج موتورهای جستجو بهبود بخشید.
  • همان طور که می‌دانید، اینترنت یک محیط باز است و هیچ راهی برای جلوگیری از جستجوی افراد در آن وجود ندارد.
  • شما برای لینک سازی خارجی، می‌توانید از بسیاری از راه‌های رایگان و غیررایگان استفاده کنید.

در حوزه هایی که رقابت بالایی وجود نداره بدون خرید بک لینک می تونید سایت تون رو سئو کنید، اما در حوزه های پر رقابت، خرید بک لینک یک امتیاز مثبت برای افزایش رتبه سایت شماست. اگه قصد دارید بک لینک با کیفیت خریداری کنید، باید منابع با کیفیتی رو برای ساخت بک لینک انتخاب کنید. از اون جایی که رپورتاژها دارای اعتبار و اهمیت بالایی هستند، بک لینک های رپورتاژی هم جزو بک لینک های با کیفیت در نظر گرفته می شن. البته به شرط اینکه منبعی که برای انتشار رپورتاژ انتخاب کردید، یک منبع معتبر باشه.

به طور کلی یکی از فاکتورهای تاثیر گذار در سئو سایت، لینک سازی داخلی و خارجی است و در این میان، لینک بیلدینگ خارجی یکی از اصل های مهم در سئو وبسایت به حساب می‌آید. علاوه بر بررسی این مورد، در ادامه اشاره کوچکی به تفاوت های لینک سازی داخلی و خارجی خواهیم داشت تا بیشتر به اهمیت link building پی ببرید. در این مقاله ما 12 استراتژی لینک سازی خارجی را به شما معرفی خواهیم کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید مقاله آموزش سئو را به صورت رایگان مطالعه کنید. همچنین، خرید بک لینک می‌تواند به رشد ترافیک طبیعی وبسایت شما کمک کند. استفاده از بک لینک‌ های نامناسب و کیفیت پایین می‌تواند به جای بهبود رتبه وبسایت، باعث کاهش آن شود.

به عبارتی تیم نشونت شبکه ای از وبلاگ های فعال، به روز و قوی در سرویس های مختلف وبلاگی ایرانی رو در اختیار داره که شما قادر هستید در این وبلاگ ها هم اقدام به ایجاد بک لینک وبلاگی به صورت رپورتاژی کنید. رایاطرح هم یکی از سایت های نسبتا معروف در حوزه سئو وب سایت است که علاوه بر ارائه خدمات، به آموزش هم مشغول است. رایاطرح هم مدتی است که علاوه بر فروش اکانت ابزارهای خارجی، اقدام به فروش بک لینک کرده. اگر به صفحه فروش لینک این سایت مراجعه کنید، متوجه میشوید که قیمت اغلب بک لینک های موجود نسبتا ارزان است و پکیج گرانقیمت خاصی در این سایت مشاهده نمیکنید.

این یعنی شما میتوانید تعداد دلخواه بک لینک از سایت مورد نظر را در مدت زمان 1 تا 12 ماه خریداری کنید. البته نمیگویم نمیتوان از اینها سایت ها اقدام به خرید بک لینک معتبر کرد، اما پیشنهاد میکنم در هنگام خرید بک لینک موقت و همینطور بک لینک های تعداد انبوه، حواستان را جمع کنید. اما اگر رقبا شما تعداد بالایی بک لینک با کیفیت داشته باشند، تاثیر گزاری چند عدد رپورتاژ (هرچند با کیفیت) مقداری بعید خواهد بود. محتوای باکیفیت علاوه بر ایندکس شدن بهتر توسط موتورهای جستجو، بیشتر نیز مورد توجه قرار می‌گیرد، زیرا اطلاعات مهمی را در اختیار عموم و مخاطبان آن قرار می‌دهد.

دوره جامع لینک سازی برای چه کسانی مناسب است؟

بک لینک های این وب سایت در دسته بندی های مختلفی تقسیم شده اند و اغلب از سایت های ایرانی گرفته میشوند. البته متاسفانه بیشتر این لینک ها هم بک لینک های موقتی هستند و برای دائمی کردن آنها باید هزینه بیشتری بپردازید. ابزارهای بازاریابی دیجیتال می‌توانند لینک‌های خارجی را به راحتی ردیابی کنند. به هر حال با این کار ضمن استناد به وبسایت‌های دیگر، آنها را تشویق می‌کنید تا همین کار را انجام دهند. هدف هر ابزار آنالیز بک‌لینک این است که کلمات کلیدی، لینک‌ها و اعتبار سایت‌هایی که می‌خواهید از آن‌ها لینک بگیرید را به شما ارائه کند. این ابزار به شما کمک می‌کند تا ببینید رقیبان شما دقیقا چه کارهایی انجام می‌دهند.

هزینه خرید بک‌لینک به مدت یک ماه در تریبون از 50 هزار تومان شروع می‌شود. زمانی که از یک سایت معتبر به شما لینک داده می‌شود، گوگل به اعتبار آن به سایت شما هم نگاه ویژه‌تری خواهد داشت و اعتبار بیشتری برای سایت شما درنظر می‌گیرد. بک لینک های سوشیال بوکمارک جزو بک لینک هایی هستند که اغلب برای تقویت بک لینک ها و رپورتاژها ازش استفاده میشه. قبلا در صفحه سوشیال بوکمارک چیست و چه تفاوتی با سوشیال سیگنال دارد در مورد این نوع از بک لینک ها مفصل توضیح دادیم. در صورتی که در هر بار سفارش، هر سرویس رو به تعداد بالا سفارش بدید، نشونت تخفیفات مناسبی رو برای شما در نظر گرفته که برای هر سرویس متفاوت هست و جدول تخفیفات رو در ادامه مشاهده خواهید کرد.

اغلب مواقع بک لینک های ارزان، بک لینک هایی هستند که از سایت های تازه، بی ارزش یا حتی پنالتی شده به سایت شما داده میشود. اگر با اصول ساخت بک لینک یا اصلا سئو خارجی آشنا باشید، به خوبی میدانید که لینک گرفتن از چنین سایت هایی، صرفا باعث کاهش رتبه وب سایت شما میشود و نتیجه مناسبی برای تان ندارد. اصولا خرید بک لینک تعداد زیاد، مخصوصا برای وب سایت هایی که عمر زیادی ندارند بسیار برای گوگل شک برانگیز است! اما مثلا برای سایت قدیمی مثل دیجی کالا، خرید بک لینک با تعداد بالا هم مشکلی ندارد. بنابراین پیشنهاد میکنم به هیچ عنوان به سراغ سایت های فروشنده بک لینک با پکیج هایی که تعداد لینک زیادی درون آن وجود دارد، نروید. اول اینکه احتمال دارد مشاوران سایت خودشان اقدام به بررسی سایت تان کرده و با توجه به شرایط سئو آن، بهترین پلن ها و بسته های بک لینک را به شما پیشنهاد کنند.

باور بر این است که اگر سایت شما محتوای با کیفیت نداشته باشد، احتمال این که سایت های دیگر به آن لینک خارجی بدهند کم است. اگر می خواهید در گوگل رتبه خوبی بگیرید باید توجه داشته باشید که 5 تا لینک با کیفیت از 50 تا لینک بی کیفیت به مراتب بهتر است. همچنین 5 تا بک لینک از 5 سایت مختلف بهتر از 5 تا بک لینک از یک سایت مشخص نتیجه می دهد. به همین دلیل است که روی آموزش اصولی و جامع لینک سازی خارجی سایت تا این اندازه تاکید می شود. در این قسمت از مقاله، قصد داریم یکی از موارد مهم و بسیار محبوب سئو خارجی یا همان Offpage را مورد بررسی قرار دهیم.

بک لینک هایی که شما از سایت های مختلف می گیرید، انواع مختلفی دارند. شما می توانید وبلاگ منتشر کنید و در محتوای منتشر شده به سایت خود لینک دهید. Hatenablog.com را  می توان از برترین سایت های خارجی برای گرفتن بک لینک از این نوع دانست. دلیل اهمیت گرفتن بک لینک، تاثیر زیادی است که این اقدام در جایگاه سئو شما دارد.

برخی از سایت‌ها در قسمت کامنت، آدرس سایت را می‌پذیرند و نام شما را به آن آدرس پیوند می‌دهند، پس می‌توانید بجای نام خود از انکرتکست مدنظرتان استفاده کنید. همانند فروم‌ها، در اینجا نیز بهتر است دارای rel با مقدار UGC نباشد. همانطور که مشاهده میکنید، پکیج ها اغلب با تعداد کمی لینک ساخته شده و همینطور به نظر میرسد سایت هایی که از آنها لینک گرفته میشود، سایت های معتبری باشند.

صرف نظر از اینکه این فرآیند چقدر ساده یا چقدر پیچیده است، هیچ کس بحثی در این موضوع ندارد که لینک سازی داخلی بسیار با اهمیت است. لینک سازی داخلی استراتژیک و هدفمند مخصوصا برای بازاریابی محتوا، یک تکنیک قدرتمند در سئو محسوب می شود. در این مقاله قصد داریم تا بر روی لینک سازی داخلی برای بازاریابی محتوا تمرکز کنیم، چون یکی از ساده ترین روش های رشد سئو نیز محسوب می شود.

وبسایت شما باید مرکز اطلاعات کسب و کار شما باشد، اما سایر پلتفرم‌های دیجیتالی خود را فراموش نکنید. به این ترتیب، نه تنها قدرت خود را به صورت آنلاین ارتقا می‌دهید و باعث افزایش پیدا شدن سایت خود می‌شوید، بلکه با لینک سازی خارجی چندین منبع خروجی را برای لینک‌دهی سایر سایت‌ها در اختیار کاربران قرار می‌دهید. اولاً باید کاملاً طبیعی باشد یعنی با کلمات و عبارات مشابه و عبارات طولانی ‌تر و متنوع باشد. در گذشته بیشتر وب سایت‌ ها صدها لینک با یک کلمه کلیدی ایجاد می ‌کردند که موفقیت آمیز بود اما امروزه این تکنیک دیگر کارساز نیست. لینک سازی راهکاری است که با استفاده از آن می ‌توان کاربران را از صفحه ‌ای به صفحه ‌ای دیگر هدایت کرد.

شما می‌توانید با تعریف پروژه خود در فرم زیر برای دریافت روند استراتژی بک لینک در تماس باشید. زمانی که برای ارتقای کسب و کار خود به دنبال سئو سایت (بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو) می روید، لینک سازی از مهم ترین دغدغه های شما می شود. لینک هایی که برای سئو سایت به آن ها نیاز دارید، لینک های داخلی و لینک های خارجی هستند. متخصصان سئو، استراتژی لینک سازی خارجی را موثرترین عامل در کسب رتبه های بالا در موتورهای جستجو می دانند.

  • هدف ما از لینک سازی افزایش رتبه کلمات کلیدی و در نتیجه دریافت بازدید و به دنبال آن، افزایش فروش هست.
  • گرفتن بک لینک آنقدر اهمیت دارد که یک بی دقتی در نحوه گرفتن بک لینک یا انتخاب اشتباه وب سایت برای بک لینک، می تواند سئو سایت را به یکباره تحت تاثیر قرار دهد.
  • شما می‌توانید با خرید رپورتاژ از سایت‌های مرتبط با موضوع سایت خود بک لینک‌های قدرتمندی ایجاد کنید.
  • این راه هم باعث افزایش ترافیک سایت شما می‌شود و هم به رتبه گرفتن سایت کمک می‌کند.

سپس صفحات را در این سایت ها ایجاد می کنید یا محتوایی منتشر می کنید و از آنها به سایت خود لینک می دهید. با این تفاوت که امکانات بیشتری در اختیار دارید و می توانید یک سایت کامل بسازید. توصیه ما این است که برای گرفتن بک لینک بیشتر، محتوای با کیفیت منتشر کنید.

اما بک لینک ها چه اهمیتی دارند؟ وقتی سایت شما از سایت های استاندارد دیگر بک لینک می گیرد، این بدان معناست که سایت شما هم معتبر و قابل قبول است. در واقع از نظر گوگل (و موتورهای جست و جوی دیگر) هر یک بک لینک، یک رأی اعتماد به سایت شما محسوب می شود. بنابراین هر چه تعداد بک لینک هایتان بیشتر باشد، گوگل بیشتر به شما اعتماد می کند و رتبه سایتتان را بالاتر می برد. همه آنها نکاتی است که نشان می دهد یک سایت برای پیوندها پول دریافت می کند. هزینه و قیمت پکیج بک لینک هر سایتی هم بسته به نوع خدمات ارائه شده، تعداد بک لینک های دریافتی، بالا یا پایین بودن دامین آتوریتی و پیج آتوریتی آن سایت، فالو یا نوفالو بودن لینک ها و… متفاوت خواهد بود. با توجه به اینکه انکرتکست ها انواع مختلفی دارند، استفاده مناسب از انواع آن نیز موجب طبیعی تر شدن لینک سازی یا خرید بک لینک توسط شما خواهد شد.

به بک لینک هایی که به هدف تقویت بک لینک های دیگه ایجاد می شن، بک لینک تقویتی گفته می شه. بخاطر اهمیت بالایی که سایت های دانشگاهی دارن، ساخت بک لینک دانشگاهی از زوایای مختلف می تونه برای کسب و کار شما مؤثر واقع بشه. در حالت کلی، زمانی که یک سایت به سایت دیگر لینک می‌دهد، یک بک لینک ایجاد می‌شود. عبارت بک لینک با کلماتی چون inbound link یا لینک ورودی نیز مورد شناخت کاربران قرار می‌گیرد، چرا که بک لینک‌ها سبب می‌شوند تا کاربران از یک سایت وارد سایت دیگر شوند.

دلایل بیان شده و ده‌ها اما و اگر دیگر نشان دهنده اهمیت انتخاب کیورد (Keyword) و انکر تکست (Anchor Text)  مناسب برای رپورتاژ است که توصیه می‌کنیم انتخاب آن را به یک تیم حرفه ای و متخصص واگذار کنید. شما می‌توانید با خرید رپورتاژ از سایت‌های مرتبط با موضوع سایت خود بک لینک‌های قدرتمندی ایجاد کنید. موضوع سایتی که انتخاب می‌کنید باید به موضوع سایت خودتان مرتبط باشد. این نظر مخاطبان در مورد یکی از ارزان ترین و بی ارزش ترین انواع بک لینک در سطح وب فارسی است.

تیم سئو روز در کنار مشاوره برای انتخاب بهترین گزینه ها برای خرید بک لینک، در تمام مراحل بالا همراه شما خواهد بود تا هیچ کدام از مشکلات رایج در این فرآیند، گریبان شما را نگیرد. لینکسازی خارجی فرآیندی است که در مسیر بهبود سئوی خارجی انجام می‌شود. ایجاد اعتبار برای یک سایت از طریق دریافت لینک از وب‌سایت‌های دیگر را لینک سازی خارجی می‌نامند. متخصصان سئو، استراتژی لینکسازی خارجی را موثرترین عامل کسب رتبه‌های بالا در موتورهای جستجو می‌دانند.

علاوه بر این شما می‌توانید روی یک عبارت خاص ببینید که چه سایت‌هایی به شما لینک داده اند. دقت کنید که دریافت بک لینک انبوه روی یک عبارت خاص می‌تواند مصداق اسپم بودن باشد. خرید بک لینک در واقع به برون سپاری فرایند لینک بیلدینگ توسط صاحب سایت به مجموعه ای دیگر گفته میشود. به این صورت که برای مثال شما با پرداخت مبلغ 100 هزار تومان، پس از مدت زمان مشخص، فرضا 50 بک لینک با کیفیت دریافت میکنید.

چون وقتی بیش از حد از صفحات دیگران مطالب را به صورت طولانی یا زیاد منتشر کنید، می‌تواند از نظر موتورهای جستجو به عنوان سرقت ادبی مورد تخلف قرار گیرد. لینک‌ های خارجی پیوند هایی هستند که از یک وب‌ سایت به دامنه‌ دیگر داده می ‌شود و جزء راهکارهایی است که در سئوخارجی (Off-Page SEO) دسته‌ بندی شده‌ اند. گفته‌های زیادی راجع به اینکه ماکزیمم لینک‌های خارجی که می‌توانیم در هر صفحه استفاده کنیم چقدر است وجود دارد. برخی از منابع گوگل اعلام کرده‌اند که محدودیت لینک برای هر صفحه 100 لینک است. برای همین تلاش کنید که تعداد لینک‌های مورد استفاده‌ی خود را در حدی منطقی (کم‌تر از 100 عدد) نگه دارید.

در واقع می‌توان عبارت لاتین External link را هم به بک لینک نسبت داد؛ چرا که طبق چیزی که گفته شد، بک لینک‌ها سبب می‌شوند تا کاربران از سایت‌ اولیه‌ای که در آن حضور دارند خارج شوند. دو نوع بک‌لینک اصلی وجود دارد که یکی از آن‌ها از دیگری با ارزش‌تر است. به جای وقت گذاشتن و استفاده از چندین بک لینک بی کیفیت از قدرت بک لینک های وب ۲ لذت ببرید. به طور مثال تصور کنید شما طی یک سال گذشته ۵۰ لینک به سایت خود داشته‌اید و گوگل از این تعداد آگاهی دارد.

می توانید محتوای بسیار با کیفیتی تولید کرده و در شبکه های مجازی آن را به اشتراک بگذارید. در این صورت افراد با استفاده از لینک مورد نظر متوجه حوزه کاری شما و برند و نام شما می شوند. ادامه این روند به شما به عنوان صاحب یک کسب و کار در برندسازی بسیار کمک می کند.

یکی از بهترین راه‌های دیده‌شدن، لینک‌سازی باکیفیت است چرا که سفارش بک لینک باکیفیت موجب می‌شود در کوتاه‌ترین زمان به صفحات اول گوگل برسید. ارتقا رتبه وب سایت در نتایج موتورهای جستجو یکی از مهم‌ترین مزیت‌های خرید بک لینک است. چنانچه بک‌لینک‌های سایت شما به صورت اصولی توسط خودتان یا یک تیم مجرب ساخته شود بعد از مدتی شاهد رشد چشمگیر رتبه‌های وب سایت خود خواهید بود. کیفیت و کمیت لینک‌های خارجی که شما مورد استفاده قرار می‌دهید مهم است.

همچنین، بک لینک‌ های جعلی و ناقص ممکن است توسط موتورهای جستجو شناسایی شوند و موجب مجازات شما در نتایج جستجو شوند. بنابراین، برای خرید بک لینک از کمک کارشناسان و متخصصان سئوروز بهره ببرید تا راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید. میتوانیم به شما راهکارهای مناسب و راهنمایی‌هایی برای خرید بک لینک با کیفیت و مؤثر ارائه بدیم. زمانی به صفحه دیگری از وب سایت خود لینک دهید که این لینک ارزش و اطلاعت بیشتری در اختیار کاربر می گذارد تا در صورت لزوم وارد شود و صفحه دوم را مطالعه کند. کاربران نیز همواره رفتار خوبی نسبت به این لینک ها دارند هم چنین موتورهای جستجو آن ها را دوست دارند و در نهایت باعث بهبود سئو می شود و یک معامله برد برد محسوب می شود. برای ساخت لینک های داخلی فراوان شما به صفحات داخلی فراوانی نیاز خواهید داشت.

نکته ی حائز اهمیت این است که باید با برنامه و با سنجیدن همه جوانب، از این سایت ها برای گرفتن بک لینک استفاده کنید. لینک‌سازی در سئو خارجی یکی از مهم‌ترین اقدامات برای کسب نتایج برتر در گوگل است، اما شرط موفقیت در روند لینک‌سازی، انجام اصولی آن است. هرگونه اشتباه در این فرایند می‌تواند منجر به مجازات‌شدن سایت و حذف آن از نتایج گوگل شود. در این دوره، تمامی قوانین مربوط به لینک‌سازی را به شما آموزش خواهیم داد.

یکی از بهترین روش ها برای ساخت بک لینک رایگان و با کیفیت استفاده از سایت های اشتراک ویدیوی ایرانی و خارجی است. در این گونه سایت ها هم می توانید با فعالیت مستمر موجب بهبود سوشال سیگنال برند خود شوید که در نهایت برای سئو شما هم موثر است و هم می توانید با بهره گیری از فرصت ایده آل بک لینک سازی شرایط سایت خود را بهبود ببخشید. اگر لینک خارجی شما کاربر را به صفحات محبوب و مرتبطی که رتبه بندی بالایی در سرچ گوگل دارند منتقل کند، آن لینک سازی خارجی دارای ارزش بیشتری خواهد بود. لینک‌های خارجی با ارزش همچنین اعتبار وب سایت شما را نزد بازدیدکنندگان بالا می‌برند. زمانی که شما سایتی دیگر را لینک می‌کنید، آن سایت متوجه این موضوع خواهد شد و به حتمالا این لطف شما را با لینک کردن سایت شما در محتوایشان جبران خواهد کرد. در صورتی عدم استفاده از لینک سازی خارجی و با توجه به افزایش رقبا در آینده جایگاه‌های فعلی که دارید را نیز از دست خواهید داد و پس از مدتی بی خیال کسب و کار اینترنتی خواهید شد.

Miriam Ware

الکل نینجا. متفکر شیطانی. محقق سفر. فرهنگ پاپ مادام العمر. علاقه مند به موسیقی.

تماس با ما