بررسی تخصصی مزایا و معایب دیزل ژنراتور پیش از خرید مشکلات احتمالی

انتخاب و استعلام قیمت دیزل ژنراتور دائم کار براساس توان است و کمترین قیمت دیزل ژنراتور دائم کار برابر با 280،000،000 تومان است. به هرحال موتورهای دیزل می‌توانند بر روی تنوع وسیعی از سوخت‌ها عمل کنند و به پیکربندی بستگی دارد از طریق سوخت دیزل eponymous که عموماً از نفت خام به‌دست می‌آید، معمول هستند.

دیزل ژنراتور

همچنین می تواند چندین دستگاه برق اضطراری را برای فعال کردن موازی کار فراهم کند.

قابلیت اتصال به شبکه برق:

کمپانی سوئدی، در ارائه انواع دیزل ژنراتور‌هایی با کارکرد عالی و منحصر به فرد، گوی سبقت را از رقیبان خود ربوده است. محصولات برند ولوو در نوع اصل و با گارانتی معتبر، در دسترس خریداران قرار می‌گیرد. موتورهای دیزلی بسیار مقاوم، از اجزای بزرگ و سنگین ساخته شده اند که می توانند تعمیرات را گران کنند. با این حال، این امر اغلب می تواند با نیازهای پایین نگهداری و بازده سوخت کاهش یابد.

  • اما برای بارگیری منظم بخشی، حتی در این سطح قدرت، آرایه های دیزل به دلیل بازده برتر، بعضی اوقات به توربین های گازی با چرخه باز ترجیح داده می شوند.
  • دیزل ژنراتورها که تامین کننده های رایج برق اضطراری هستند مجهز به این موتور می باشند.
  • دیزل ژنراتور می‌تواند از مسائلی سوء مانند رسوبات داخلی (غالباً به رسوب در سوراخ‌ها و ستون باز می‌شود) و تجمع کربن آسیب ببیند.
  • برای مثال  در انگلستان  ، Defra (دپارتمان محیط زیست غذا و امور روستایی) سیاست های زیست محیطی را تعیین می کند و در هند وزارت محیط زیست و جنگلها (وزارت دفاع) این نقش را بازی می کند.
  • مخزن سوخت در دیزل ژنراتورهای کوچک به طور معمول در کنار پایه شاسی قرار دارد اما برای دیزل ژنراتور های سایز بزرگ تر نیازمند نصب مخرن سوخت خارجی به صورت جداگانه هستید.

موتورهای دیزل از راندمان بالا و نسبت سوخت به هوا مناسبی برخوردارند. در صورتی که در ژنراتورهای گازی هزینه اولیه تهیه بسیار بیشتر بوده و تنها مزیت آن‌ها از نظر اقتصادی برای مصرف کننده، تامین آسان تر سوخت آن است. شرکت پرکینز (Perkins) توسط استنفیلد در سال (1932) در انگلستان تاسیس شد. این شرکت توانسته با تولید انبوه دیزل ژنراتور های مختلف در حوضه صنعت و کشاورزی و فروشگاهی توانسته در بازار سراسر جهان طرفداری زیادی به خود اختصاص دهد.

دیزل ژنراتور کامینز پاور 165 کاوا

معمولا قیمت دیزل ژانراتور ثابت نیست و ممکن است با توجه به نواسان بازار، نرخ این محصول متفاوت شود که در این مواقع ما شما را از سفارشی کردن دیزل خود منع می کنیم زیرا مقرون به صرفه نخواهد بود.

استفاده از این تابلو باعث می شود نیازی به حضور افراد نبوده و روشن و خاموش کردن بهترین دیزل ژنراتور به صورت اتوماتیک انجام گردد.

دیزل ژنراتور 100 کاوا ایوول

این شرکت چینی بهترین انواع دیزل ژنراتور را می سازد که از هر نظر با نمونه های جهانی رقابت تنگاتنگی دارد. با وجود اینکه عمر این برند نسبت به دیگر برندها کمتر است و از زمان تاسیس آن چیزی کمتر از سی سال می گذرد، اما دو مولفه کیفیت بالا و قیمت مناسب، منجر شده تا دیزل ژنراتور لوول چینی در بازار جهانی به جایگاه ویژه ای برسد. همانطور که پیش از این اشاره مختصری درخصوص دیزل ژنراتور ولوو داشتیم، این شرکت سازنده یکی از برترین شرکت های تولیدکننده دیزل ژنراتور است که محصولات خود را با کیفیت بسیار بالا به بازار جهانی عرضه می کند. از زمان تاسیس و شروع فعالیت این شرکت نزدیک به 150 سال می گذرد و محل آغاز به کار این شرکت، کشور سوئیس است.

Chad Powers

افراطی متعصب تلویزیون بشارتگر الکل دوستانه. مدافع توییتر متعصب آبجو کل نویسنده

تماس با ما