موتور برق چیست؟ + انواع ژنراتور خانگی بی صدا و صنعتی، قیمت و راهنمای خرید برای قطعی برق ایمنا

موتور برق‌ سه فاز به شکل اتوماتیک به سیستم برق متصل است و در لحظه قطع برق فوراً برق را در مدار به جریان می‌اندازد. قیمت موتور برق سه فاز بی صدا در مقایسه با کاربردهای آن بسیار مقرون به صرفه است و خریداران با خیالی آسوده می توانند اقدام به خرید موتور برق سه فاز نمایند. با توجه به اینکه، معمولا موتور برق بنزینی 3 کیلووات با رنج قیمت متوسط جوابگوی لوازم برقی خان می باشد و نیازی به خرید موتور برق گران قیمت برای مصارف منزل نیست. بهترین برندهای موتور برق بنزینی، برند لانسین، هواسدان، لوتین، راتو، سنسی، جیانگ دانگ، نویگیتور و واکسون را نام برد.

اگر شما فروشگاه دارید و در زمان قطع جریان برق اصلی،  به دنبال یک منبع برق هستید که بتوانید دستگاه کارت خوان و چند عدد روشنایی را راه اندازی کنید،خرید مدل 1 کیلووات مناسب شما می باشد. اگر برای مصارف خانگی می خواهید 3 کیلووات تا 5.5 کیلووات مناسب شما برای تامین برق خانه می باشد. موتور برق کیفی یک دستگاه مولد برق اضطراری کوچک است که به کمک سوخت بنزین، برق لازم برای مصارف عادی مورد نیاز شما را تامین می‌کند. این نوع موتور برق که به موتور برق مسافرتی یا چمدانی نیز مشهور است به دلیل قابلیت حمل آسان و سیار بودن آن، کاربرد وسیعی برای کاربری‌های خانگی، ویلایی، باغ و …

موتور برق بنزینی سنسی 8000، با توان 7 کیلووات مناسب مصارف صنعتی، بالابر، پمپ کفکش، گارگاه، فروشگاه می باشد. موتور برق بنزینی 8000 وات سنسی، موتور برق بنزینی با 2 عدد پورت خروجی 220 ولت AC دو شاخ و یک خروجی صنعتی سه شاخ AC است. ژنراتور سنسی SC8000E با حداکثر آمپر خروجی 40 آمپر و یک پورت 12 ولت DC  با آمپر 8.4 می باشد. موتور برق 8000 وات سنسی، جهت مصارف صنعتی، نیمه صنعتی، جوشکاری به کار برده می شود.

دانش فنی مونتاژ انواع دستگاه‌های ژنراتور برق در کنار ارائه کامل‌ترین نوع خدمات پس از فروش و گارانتی کالا ، این مجموعه را به بهترین گزینه برای مراودات بازرگانی در نزد شرکای تجاری وفادار خود تبدیل کرده است. ارائه بهترین قیمت بازار در کنار جلب رضایت و حفظ و نگهداشت مشتریان، از مهمترین استراتژی‌های هلدینگ «آبیاران پویان آذر» در طول سالیان طولانی فعالیت اقتصادی آن است.

بنابراین برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. برای خرید موتوربرق مورد نیاز خود می توانید با کارشناسان واحد فروش شرکت رادوکو تماس بگیرید و با دریافت مشاوره رایگان بهترین و مناسب ترین گزینه را انتخاب و خرید بفرمائید.

بررسی روش‌های مناسب برای تحلیل قیمت بیت کوین

چه مدل‌های دستی و چه مدل‌های استندبای موتوربرق‌، می‌توانند صدای زیادی تولید کنند. با صرف هزینه بیشتر، انتخاب موتوربرق خانگی خود را به مدل‌های کم‌صدا محدود کنید. شناخته‌شده‌ترین نوع موتوربرق، همین موتوربرق بنزینی است که در اکثر فروشگاه‌ها به فروش می‌رسد و اکثر مشتریان نیز به دنبال آن هستند.

صدای زیاد از معایب موتور برق‌هاست که در مدل‌های جدید، این مشکل تا حد زیادی با بهینه سازی موتور و عایق کاری آن رفع شده است. یکی از تفاوت های بین دیزل ژنراتور و موتور برق، سوخت احتراق است.

در نتیجه، از موتوربرق گازوئیلی می‌توان کمتر برای کاربردهای خانگی و بیشتر برای مصارف کشاورزی و صنعتی بهره برد. موتور برق یا ژنراتور تجهیزی است که انرژی مکانیکی را به انرژی الکتریکی تبدیل می‌کند. این انرژی مکانیکی از سوختن بنزین، گاز، یا گازوئیل به وجود می‌آید.

به همین منظور این راهنمای خرید اینترنتی موتور برق را دنبال کنید تا ببینید، در حین خرید، چه مواردی را باید در نظر بگیرید. در کشور ما نیز انواعی از موتور برق تولید میشوند که از جمله معروف ترین آن ها مارک کنزاس می باشد. سابقه ی فعالیت این شرکت به ۲۰ سال می رسد و استاندارد های این دستگاه بر اساس استاندارد های دستگاه های چینی می باشد. این نوع از ژنراتور ها به بدنه با طراحی مناسب و بازده بالای موتور برق شناخته شده اند و در حال حاضر ۵ نوع از پر فروش ترین انواع ژنراتور ها را تولید می کنند.

موتور برق

یکی از این راهکارها استفاده از ژنراتور برق یا همان موتور ژنراتور است که در بین مردم با نام موتور برق شناخته شده است. علاوه بر مورد گفته شده که یکی از ضروری‌ترین کاربردهای موتور برق است، این وسیله در مناطق دورافتاده، مشاغل سیار و موارد این‌چنین کاربرد دارد. در ادامه به بررسی دقیق اینکه موتور برق چیست و چه انواعی دارد می‌پردازیم.

موتور برق راتو ۱۵۵۰۰ ۸.۵ کیلووات بنزینی +RATO R15500DWHB

بعد از ده دقیقه کار کردن حتی درجا هم داغ می کنه و سیلندر و پیستون قفل میشه و باید شمع رو باز کنی تا کمپرس پیستون از بین بره. نسبت به قیمتش اصلا پیشنهاد نمی کنم چون واقعا کارایی نداره و خیلی زود داغ می کنه و خاموش میشه. شما می توانید کلیه فیلم های آموزشی در رابطه با خرید موتور برق را در کانال یوتیوب ما مشاهده بفرمایید.

در موتور برق هندلی یا دستی، روشن شدن به وسیله اپراتور و کاربرد دستگاه انجام می شود. در واقع نیروی کار باید با هندل زدن و دورگیری موتور، اقدام به روشن کردن موتور برق نماید. برای راه انداختن موتور برق سوخت های مختلفی از جمله بنزین، گاز، نفت و گازوئیل وجود دارد. موتور برق هیوندای دست دوم بنزینی، به دلیل قدمت و معروفیت برند، هنوز متقاضیان خاص خود را داراد.

  • بنزین قابل اشتعال است از سر ریز شدن آن مطمئن شوید و احتیاط کنید.
  • من چند روز پیش زمان فروش ویژه خریدم، طراحی و کارکرد خوبی دارد ۹۰۰ وات واقعی میده.
  • این موتور برق به دلیل نوع سوخت، کم‌مصرف است و باعث کاهش آلودگی هوا می‌شود.
  • کانوپی محفظه ای است که برای محافظت و کاهش صدای ژنراتور طراحی و استفاده می شود.
  • سیستم راه اندازی موتور برق یا دیزل ژنراتور برای برق اظطراری هم می تواند به صورت دستی و هم به صورت اتوماتیک باشد.

پس لازم است که قبل از خرید به این نکته توجه نموده و نمونه ای متناسب با نیاز خود، خریداری کنید.

ژنراتورهای قابل‌حمل برای کار در فضای بیرون طراحی شده‌اند که در آن تهویه بسیار زیادی وجود دارد. اگزوز ژنراتور مانند تمام موتورهای بنزینی حاوی مونوکسید کربن سمی است. آن‌ها عناصر سازنده‌ی هر صنعت هستند و همچنین در مصارف خانگی کاربرد گسترده‌ای دارند.

کانوپی به محفظه‌ای گفته می‌شود که برای جلوگیری از صداهای ناشی از موتور برق مورد استفاده قرار می‌گیرد که به آن اتاق سایلنت هم گفته می‌شود.

این نمایندگی کلیه خدمات گارانتی و پس از فروش را کیفیت و خدمات بسیار عالی ارائه می دهد. و شاید باید گفت تنها نمایندگی معتبر و مستقیم از خود کارخانه سازنده در ایران. پس یکی از گزینه های مطمئن برای خرید موتور برق هواسدان نمایندگی رسمی آن می باشد.

همچنین شما می توانید با استفاده از صفحه دیجیتالی ولت متر، وضعیت ولتاژ و فرکانس را در هر لحظه مشاهده کنید.

این دستگاه به دلیل ویژگی‌های متفاوت می‌تواند برای بسیاری از کاربردهای خاص به شما کمک کند.

این گازها انرژی و نیروی محرکه مورد نیاز برای چرخاندن ژنراتور را فراهم و تامین می کنند. فراموش نشود که کانوپی باید دارای محفظه تهویه هوا باشد، چرا که اگر کانوپی فاقد این قطعه باشد، حرارت موتور برق بنزینی باعث داغ شدن موتور و کانوپی می شود.

سپس برحسب میزان بودجه و درنظرگرفتن توان مورد نظر، برند دستگاه تعیین می شود. موتور برق دیزلی نسبت به سایر موتور برق ها دارای بازدهی و کارآیی سوخت بالاتری می باشد. به این دلیل که، در موتورهای دیزلی فشرده سازی و تراکم سوخت را مشتعل می نماید. سوخت و هوا به صورت جداگانه وارد موتورخانه می شود و هوا متراکم می گردد، که به موتور این اجازه را می دهد تا با سوخت کمتر عملکرد بهتری داشته باشد.

  • مزیت‌ استفاده از موتور برق دیزلی سوخت ارزان و دوام کاری بالاتر است.
  • در این مرحله دکمه روی موتور را در حالت ON قرار داده و دسته استارت را بکشید تا موتور روشن شود و شروع به کار کند.
  • از آن جا که موتورهای دیزلی قابل حمل مصرف سوخت بهینه تری دارند نسبت به سایر موتورها عملکرد طولانی تری دارند.
  • این وسیله با احتراق سوخت و تبدیل انرژی شیمیایی آن به مکانیکی و در نهایت تبدیل انرژی مکانیکی به الکتریسیته کار می کند.

برای تعیین بهترین مارک موتور برق، عوامل مختلفی از جمله کیفیت ساخت، مصرف انرژی، دوام و عمر مفید، نوآوری های فنی، پشتیبانی پس از فروش و قابلیت های اتصال به سیستم های هوشمند مورد بررسی قرار می گیرند. مقاله حاضر با بررسی عمیق این عوامل، به خوانندگان اطلاعات مفیدی را ارائه می کند تا در فرآیند انتخاب بهترین موتور برق، تصمیم گیری های بهتری را انجام دهند. قدرت موتور برق خانگی به واحد وات (W) یا کیلووات (kW) اندازه گیری می‌شود و به میزان توانی که می‌تواند تولید کند اشاره دارد.

فرض کنید در وسایل الکتریکی خانه که باید برق آن‌ها را تأمین کنیم، به صورت جدول زیر باشند. در برخی از وسایل برقی، مانند یخچال، توان مصرفی لحظه راه‌اندازی، که لحظه بسیار کوتاهی است، بسیار بزرگ‌تر از توان مصرفی دستگاه در حالت عادی است. موتور-ژنراتورهای برق اضطراری در توان‌هایی در محدوده چند كیلوولت-آمپر تا چندهزار كیلوولت-آمپر وجود دارند و باید با توجه به مصرف وسایل و بارها، از بین آن‌ها بهترین گزینه را انتخاب کرد.

به همین دلیل موتورهای با قدرت بالا تنها دیزلی ساخته می‌شوند، و در مولدها با قدرت پایین از موتورهای بنزینی (موتور برق) استفاده می‌شود.

پس اگر قصد خرید موتور برق خانگی یا موتور برق دائم کار دارید، حتماً به این مورد توجه نمایید. نوع موتور برق از جمله موتور برق بنزینی، گازوئیلی و گازسوز از تأثیرگذارترین عوامل است.

این موتور برق خانگی همچنین برای مناطقی که دارای برق پایدار نیستند نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. انتخاب سایز ژنراتور برق بستگی به میزان مصارف دستگاه های شما دارد.

موتور برق

دسته ای دیگر از موتوربرق ها هستند که ترکیب و تلفیقی از دو سیستم استارت را دارا می باشند.

همچنین میزان ولتاژ در موتور های سه فاز بالا تر از موتور های تک فاز است. موتور برق یا موتور ژنراتور‌ها معمولا می‌توانند از 4 نوع سوخت برای روشن شدن استفاده نمایند. معمولا به صورت سنتی موتور برق‌ های بنزینی در دسترس همه قرار داشته و این نوع موتور برق مصطلح شده است.

در بازار موتور برق ، فروشندگان موتور برق زیادی مشغول به کارند، اما برای خرید موتور برق با اصالت ضمانت دار،  بهتر است از نمایندگی رسمی موتور برق، موتور برق خریداری نماید. موتور برق بنزینی اینورتر 9000 هواسدان، دارای 2 عدد خروجی 220 ولت AC و یک عدد خروجی 220 ولت صنعتی AC  با آمپر 36 می باشد.

موتور برق

موتور برق گرین پاور یکی از برندهای چینی شناخته شده در صنعت تولید و فروش موتور برق است. تناسب کیفیت و قیمت موتور برق مهمترین مزیت ژنراتور گرین پاور می باشد.

از جمله سایر اطلاعات در مورد موتور برق گازسوز می‌توان به بی خطر بودن آن اشاره کرد. برند ون از سال 1951 به دلیل تولید ابزارها و تجهیزات برقی شناخته شده است.

این ویژگی سبب می شود در فاصله ای دور و بدون حضور در محل نیز موتور برق با قطع برق به صورت خودکار شروع به کار نماید.

این برند در تولید موتور برق های سبک و جمع و جور با عملکرد بی صدا و آسان برای حمل و نقل موفق عمل کرده است. بنابراین یک گزینه پیشنهادی برای کسانی است که به دنبال موتور برق بی صدا هستند. یکی دیگر از برندهای آمریکایی که ادعا می‌کند در حوزه تجهیزات برقی پیشرو است، برند چمپین است.

این کمپانی بیشتر از 40 سال است که ژنراتورهایی با توان بالا و امکانات مدرن را وارد بازار می‌کند. هیوندای الکتریک طیف گسترده‌ای از موتورهای فشار قوی را تولید می‌کند و بهترین آن‌ها را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

در فضاهای مسکونی موتورها باید سر و صدای آزاردهنده نداشته باشند. برای این منظور، برندهای بزرگ تولیدکننده مولد برق در جهان، نوع خاصی از موتور را برای فضاهای مسکونی و خانگی طراحی کرده اند که البته به آن ها موتور برق مسافرتی هم می گویند.

محل و شرایط استفاده و قرارگیری موتور برق از دیگر نکات حائز اهمیت در خرید موتوربرق است.

نوع و تعداد دستگاه‌هایی که قرار است در زمان قطعی برق روشن بمانند از فاکتورهای انتخاب موتوربرق هستند. بیشتر ژنراتورها دارای خروجی برق استاندارد هستند که نوع و تعداد آن‌ها بر روی جعبه یا بدنه محصول درج‌شده‌اند. برخی مدل‌ها نیز دارای یک سیم تبدیل هستند که تعداد خروجی‌ها را افزایش می‌دهد.

برای آشنایی بیشتر با موتور برق کیفی، خانگی و موتوربرق کوچک، متوسط و بزرگ ادامه ی مقاله را از دست ندهید. خرید یک موتوربرق نیازمند آشنایی با عوامل مختلفی است که دانستن آن ها، در انتخاب یک دستگاه کارآمد، بسیار موثر است.

در وهله اول نیاز ما در انتخاب موتور برق ولتاژ خروجی مورد استفاده ما است.

موتور برق هواسدان 2.4 کیلووات اینورتری است، یعنی جریان برقی با ولتاژ 220 ولت و فرکانس 50 هرتز ثابت تولید می کند و برای دستگاه های حساس به نوسان برق مناسب می باشد. مصرف سوخت موتور برق هواسدان 2750، بسیار کم می باشد و تقریبا 30% کمتر بنزین مصرف می کند. موتور برق بنزینی 3 کیلو وات، بهترین و مناسب ترین موتور برق منزل به حساب می آید. چون توانایی برق دهی به وسایل برقی منزل را داراست علاوه بر این، صدای کم تری دارد و دیرتر نیاز به تعمیر پیدا می کند.

قیمت موتور برق خانگی بنزینی با موتور 4 زمانه با برندها و مدل‌های بسیار متنوعی در بازار عرضه شده‌اند. معمولا این دستگاه ها تا 7.5 کیلووات انرژی الکتریکی را می‌توانند تولید کنند.

آهنگ جدید

Warren Richardson

پیشگام رسانه های اجتماعی. تنظیم کننده. معتاد زامبی برنده جایزه. دردسر ساز. مستعد حملات بی تفاوتی.

تماس با ما